کارشناس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : مرحله مقدماتی مسابقه رشته مفاهیم تخصصی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فردا جمعه 17 بهمن ماه در قم برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام سید مسعود میریان، کارشناس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این مطلب اظهار داشت: آزمون مفاهیم قرآنی با حضور 50 نفر از برادران و 80 تن از خواهران برگزیده از میان 200 هزار شرکت کننده این آزمون در مراحل شهرستانی و استانی، روز 17 بهمن در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
 
کارشناس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: نفرات برگزیده مرحله استانی موظفند در روز 16 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در جلسه آموزش مبانی مفاهیم قرآن کریم، در مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف در شهر قم شرکت کنند.
 
میریان تصریح کرد: مسابقه مفاهیم روز 17 بهمن از ساعت 30/9 تا 12 به صورت کتبی و در قالب 75 سوال تستی و هفت سوال تشریحی برگزار خواهد شد.
 
کارشناس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 10 نفر از برگزیدگان خواهر و برادر به مرحله نهایی و پایانی مسابقات راه خواهند یافت که به صورت شفاهی و همزمان با سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهر تبریز به رقابت خواهند پرداخت.
 
میریان اضافه کرد : از بین متسابقین 10 نفر اقا و خانم انتخاب و به عنوان نفرات اول تا پنجم سراسر کشور معرفی خواهند شد.
 
کارشناس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: به نفرات برگزیده آزمون مفاهیم قرآنی سی وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات چهارمین دوره ای است که مرحله نهایی و کشوری آن به صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود و متسابقین در سالن اصلی مسابقات به پاسخگویی به سوالات به صورت شفاهی اقدام خواهند کرد.
/2759/